Продавець Інтернет-магазин "SexBoom" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
666 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (63) 830-87-09
+380 (66) 675-29-88
+380 (63) 243-77-72
вулиця Гоголя 2а, Харків, Україна
Кошик
Секс Шоп SexBoom Extaz - лідер з продажу інтимної продукції

Розкішна жінка починається з панчіх

Розкішна жінка починається з панчіх

Чоловікам залишається тільки заздрісно глитати слину і захоплюватися тим, як вся ця краса, створена спеціально для нас, робить нас неповторними.

Така думка прийшла мені в голову, коли я в черговий раз перебирала деякі свої жіночі атрибути. Зупинившись на парі нових чорних панчіх зі стрілкою, я особливо зміцнилася в цій простій, але дуже важливої думки. І справді, нам є чим пишатися. У свій час ми відібрали панчохи у чоловіків, адже до цього 400 років вони були виключно частиною чоловічого гардероба. Вони носили їх з шовку, вовни, шкіри, причому відкрито, демонстративно, підкреслюючи цим шик і статус.

Кольори панчоху мали навіть свою символіку: фіолетові панчохи з чорними і білими підв'язками символізували відданість і сталість. А сині – незвичайність, дивакуватість і дивакуватість. Так з'явився вираз «синя панчоха». Своїм походженням воно зобов'язане англійському вченому-ботаніку Бенджаміну Стиллингфлиту. Цей хлопець носив прості сині вовняні панчохи і навіть коли його запрошували на світський вечір, він не зраджував своїй звичці. У 18 столітті цей ярлик міцно закріпився за начитаними дамами, яким був притаманний світський лиск.

Потім вираз просто стало прозивним. панчохи білі весільні. Треба сказати, привілей носити шовкові панчохи ми відібрали в чоловіків з подачі англійської королеви Єлизавети. Жінки носили панчохи, але приховували їх під кілограмами кринолінових спідниць – не було, ні сенсу, ні толку. Протягом всього 19 століття панчохи носили і чоловіки, і жінки. Пристойним і респектабельним аристократкам було покладено носити тільки чорні панчохи, кольорові носили дами «дамочок» і нижчих станів. У 20 столітті все змінилося — ми відвоювали у чоловіків разом і панчохи, і штани, і піджаки, і навіть смокінги.

Але найголовнішим нашим «отвоеванием» я все-таки вважаю панчохи – ніжні, шовкові або атласні, мереживні або ажурні, бавовняні або вовняні, кольорові чи однотонні. Довгий час у Саудівській Аравії можна було отримати смертний вирок за перевезення в країну небезпечних товарів, до яких араби відносили наркотики і жіночі панчохи. І те й інше, на їхню думку, діє дуже развращающе. панчохи марлен дитрихДля мене капронові панчохи міцно асоціюються з витонченою і розкішною Марлен Дітріх і фантастичною Одрі Хепберн.

Не тільки тому що вони теж були прихильницями панчіх, а тому що тріумфальний хід цієї частини жіночого гардероба по світу почалося саме на початку минулого століття. Перші панчохи з штучного шовку з'явилися в 1912 році. Вже тоді дами носили панчохи з широкими гумками-підв'язками і пояс для панчіх. Підтримують панчохи гумки спочатку кріпилися до корсета, але трохи пізніше ця конструкція змінилася і стала виглядати так, як і зараз.

У середині 20-х років 20 століття вчені відкрили-таки новий матеріал «майбутнього» — нейлон, він повинен був замінити дорогий натуральний шовк, який везли з Японії та Китаю. Ці країни монополісти користуючись своїм виключним становищем у виробництві шовку, заламували за нього величезні суми і диктували Європі та Америці свої умови. У лютому 1937 року нейлон був винайдений і запатентований одним молодим хіміком з компанії DuPont, який назвав новий матеріал по імені двох міст — New York і London – nylon. Презентація нелона компанія DuPont провела на Всесвітній виставці в Нью-Йорку в 1939 році, і відразу цей матеріал став сенсацією. Коли перші нейлонові панчохи з'явилися на прилавках, вони викликали справжній фурор. За чотири дні американські модниці розкупили чотири мільйони пар, які, до речі, коштували в два рази дорожче панчіх з натурального шовку. чорні панчохи з стрелкойЭто і не дивно – спрацювала потужна рекламна компанія, яка говорила про нейлон, як про матеріал майбутнього.

Дамочки шикувалися у величезні черги, щоб відхопити собі пару-другу, а часом і займали її задовго до відкриття магазину і навіть влаштовували бійки. У містах, де відкрилася продаж нейлонових панчіх, почалася просто масова істерія. Можете собі уявити – картина прямо –таки булгаковська – розлючені жінки намагаються вдертися в універмаг до заповітних прилавками з панчохами через щільне кільце озброєних поліцейських. На що тільки не підеш заради краси. Забравши пару панчіх дами, сідали тут же на лавочці і, розриваючи упаковку, з задоволенням, натягували заповітний нейлон. Нейлонові панчохи якісно відрізнялися від звичних шовкових – вони були еластичними, але при цьому зберігали форму і якість, не пузирилися, не відтягувалися на колінах і п'ятах, не кривилися, не перекошувались, а ідеально гладко облегали стрункі ніжки. Щастя модниць було недовгим. У 1941 році Америка вступила в Другу світову війну і нейлон оголосили стратегічним матеріалом. Тепер з нього шили вже не дамські панчішки, а парашути, тенти для вантажівок, рюкзаки та військове обмундирування. Щоб вже зовсім не позбавляти дам щастя бути чарівними, влада знайшли компроміс – з 1941 по 1945 роки ввели картки, за якими жіночкам покладалися шість пар панчіх у рік. З такою кількістю особливо не розгуляєшся, тому жінки влітку панчіх не носили – економили, а замість них на ногах малювали імітацію. Компанія «Max Factor» випустила спеціальну фарбу-грим в тон панчіх, якої жінки фарбували ноги. А перукарських ввели нову ексклюзивну послугу – бажаючим жінкам ноги не просто розфарбовували, а розписували візерунками «під панчохи», навіть зображували шов, п'яту, дірки і «зашитости».

Панчохи дарували по великих святах, панчохами давали дамам-чиновницям хабара – це був найбажаніший подарунок жінці будь-якої національності і будь-якого віку. Але війна закінчилася, а нейлонові панчохи і раніше залишалися великим дефіцитом. Універмаги раніше оточували поліцейські, шалені черги займалися з чорного входу ще з ночі, а спекулянти робили «шалені» гроші на перепродажу цього дамського атрибута. чулкиВ 50-ті роки з'явилися панчохи без поздовжніх швів. Зміна технології їх виробництва призвело до різноманіття ступенів тонкощі, прозорості і забарвлень панчіх, що зробило їх більш доступними.

Дещо пізніше в 1959 році, з'явилися еластичні панчохи. Це було пов'язане з винаходом лайкри. Матеріал, названий еластаном або спандексом, краще облягав ноги, був міцнішим і виглядав краще. Потім з'явилися панчохи-сіточка і панчохи зі швом. Шов стали робити нарочито помітним, помітним, що виглядало цілком сексуально.

Досі панчохи зі швом не втратили ні своєї сексуальності, ні актуальності, ні стилю, правда, щоб вони «заграли», все інше у дами повинні бути відповідним – ніжки повинні бути витонченими, «апетитною» повноти і абсолютно точеними. За всю свою багатовікову історію панчохи сильно змінилися. Змінився не тільки матеріал, з якого їх роблять, але і гумка, вона стала різноманітніше. Вона може бути широкою або тонкою, гладкою або візерункової, мереживний або блискучою. Малюнок часто розташовується у верхній частині стегна. Але все частіше акцент робиться на щиколотку. Носити панчохи сьогодні можна як окремо, так і з спеціальним поясом, а також з корсетом, який кріпить панчішки з допомогою спеціальних еротичних пажиков. білі панчохи з малюнком.

Чому ж дивні панчохи? Ця невелика деталь приваблива тим, що змушує чоловіків навіть з повною відсутністю образного мислення ясно уявити перехід цій маленькій речі з видимої частини в невидиму. А вже для нас це питання виключно самовідчуття. Навіть самий строгий сірий френч і самий жорсткий дрес-код не зможуть погасити в жінці сексуальність, якщо у неї під офісним костюмом ховається мереживний корсет з пажиками і чорні панчохи з ажурною гумкою.

Так що привабливі не самі панчохи, а жінка, від якої завдяки цій маленькій деталі виходить ледь уловима аура сексуальності та інтригуюча загадковість. В 60-х на зміну панчохам прийшли колготки, їх дизайнером вважається Mary Quant і «панчішний» ажіотаж притих – дами оцінили зручність і перевага колготок і легко пішли на обмін. І тільки справжні модниці –фетишистки залишилися вірними своїй нейлонової витонченої половині. Серед них і я вкотре переконуюся, відкриваючи упаковку та вдихаючи приємний аромат нових італійських надушених панчоху. Носити панчохи – ціле мистецтво, вчитися якому жінці навіть не потрібно – воно у неї в крові. І якщо дівчина з якоїсь причини їх не носить, то достатньо потримати ніжну пару в руках і просто «згадати» — жіноча природа візьме своє. А спробувавши раз, ви вже не зможете відмовитися, тому що привабливість починається з панчоху.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner